Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo
Thinking all love ever does is break and burn and end ♫♪

Saturday

The Super Saturday

Omaaaaiiii.
I'm very happy today. Very happy.
I'm just happy.

Okay.
Pagi tadi ada voluntary work,
Yup, kerja sukarela.

Dekat KLFA Football Centre,
area area Desa Melawati.

I'm just having fun there!

Sport event tu untuk budak budak sekolah pendidikan khas.
Down syndrome, autisme, etc etc.

They are so cuteeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

Since aku jaga booth 'Cycle for Change'
So, dorang yang daftar memang untuk naik Tendem Bike.
Tendem Bike ni macam couple bicycle tu.

Tapi, special sikit.

Kami yang volunteers ni akan carry budak budak tu.
And right after dorang done, akan dibagi badge.
Badges tu untuk lengkapkan dorang punya games.

Ya Allah, dorang sangat comel!
Ada sorang tu datang minta air kotak kat aku,
salam and kiss aku banyak kali.
Hati mana tak tersentuh.

Ada pulak yang datang lari lari dekat booth kami,
just untuk amik gambar sama sama.
Ada yang just nak salam.

Mary, our leader said "Be prepared if you want a children."

Our team was seriously awesome.

Jason, nina, Ika, Eugene, Taw.
Since dorang je yang aku tahu nama.
Yang lain memang guna I You I You je.

And ada sorang volunteer foreigner, Florence.
I ask him where he is from.
he said that he is Spain and mixed.

I speaking berhabuk dengan dia,
dia relax berbahasa Melayu.

He is awesome.

Semua budak budak dengar cakap dia.
Buat stretching pun nampak excited dorang tu.

Jason pun sangat baik and always said to me
"Do you need help?"

Ohh maiii.
Kat situ tak ada wujud perkataan 'racist'.

Everything was fine.

Surprisingly, everything is awesome!!

Taw is sooo pretty, Ika and Nina can be your 'geng'!

I'm just happy there.
Yes I am.

Hati budak budak tu sangat bersih.

Say thank you,
salam,
kiss,
smile.

Kita?

Cukup sifat sekadar cukup sifat.
Hati tak sebersih dorang.

Duduk sana tengok muka budak budak tu,
rasa tenang. Tak tahu nak cakap macam mana,
tak tahu nak ekspress macam mana.

When Jason and his friends said that he will take turn right after
seeing my pale face and he even gave me 100 plus.

Having fun dengan budak budak macam tu memang best!

Ni kot cuti paling bermakna sejak start cuti bulan Januari hari tu.

Ohh yaaa,
Ada dua orang childrens yang very very very friendly.
Semua dia kawan macam dah lama geng.

They even sit beside me,
even share their stories.

Raul and Jon,
Raul looks like mixed india and arab.
Jon looks like chinese.
But he speaks Malay fluently!

And they are so excited having their pictures that we printed out.

Raul and Jon, you guys handsome!

I'm happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Penat tu tak boleh nak tipuu,
but everything is just worth.

Geng, next time ada masa, kita jumpa lagi!

Mary, that was the very the super the duper syiok event!

This world need more person like you, Mary.
May God Bless You!




No comments:

Post a Comment