Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo
Thinking all love ever does is break and burn and end ♫♪

Wednesday

Karut

Sejak dari tu aku tahu,
aku tahu aku kena jaga hati aku lebih.

Nampak macam selfish gila, kan?

Well, nak cakap macam tu, boleh.
Aku pun percaya benda tu memang nampak selfish.

Tapi aku tak setuju seratus peratus.

Sebab??

Banyak sebab.

Dia first love aku. Hah, first love?
Hmm, boleh kata macam tu ke?
Whatever lah.

Kira nak kata dia yang first made my heart fluttered ntah macam mana.
Cast spell on me ke apa,
Bomoh kan aku ke apa,
Kan??

Tapi aku tahu sebelum aku, ada singgahan orang lain dalam hidup dia,
lebih kepada hati?
Maksud aku, singgahan hati.

Jadi, kenapa aku nak jaga hati aku lebih?

Aku kena biasa kan diri dengan situasi.

For at least, dia pernah rasa tak bercakap dengan someone,
tak text dengan orang tu.

Aku?
Ni first aku! Nampak macam batak gila, ntah. Karut.

Dia dah pernah dah rasa clash tu macam mana.

Aku?
Ni first aku.

Faham dah kenapa aku kena jaga hati aku lebih??

Still nampak selfish lagi sebenarnyaaa.
Orang sekeliling aku akan tanya
"Kenapa tak rasa sakit tu sama sama?"

Masalahnya, aku sorang je yang rasa.
Dia?
Bahagia je.

Apa apa je lah.

Betul orang kata, first love tu hurts a lot.

Memang sakit gila,
tak nampak.

Macam voodoo doll kena sumpah dari jarak jauh.

Persetankan lah.

Tak.
Tak.
Aku tak boleh nak persetankan.

Last last, aku jugak yang rasa sakit.

Hm.

I'm matured enough.
I'm strong enough.

Yeaaayy, go Jashi, go.

No, I'm not that strong.

"I'm starting to like you less, because I'm beginning to love you more."

Ni bukan diri aku yang sebenar. Sumpah!

Jashi, mana kau yang dulu! Mana??

Fantasi.
Aku hepi.

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

Apa nii? Apa nii?

Sudah. Menangis pun bukan ada yang kisah.

Ceh, dunia ni kejam.

Good night.



No comments:

Post a Comment