Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo
Thinking all love ever does is break and burn and end ♫♪

Monday

#pengakuan 1

Maaf. Lama tak update blog ni. Banyak berubah pun aku tak tahu. Last last, aku nak buka blog sendiri pun aku lost.

Aku penat. Sekarang aku rasa burden. Sangat.
Well, okay. Mesti ramai yang cakap "Kau yang buat benda jadi rumit." atau " Kau yang fikir mengarut sangat." atau "Benda simple je lah." 

Aku mengaku aku overthink. Yes. Overthink.

Tapi, aku tak boleh berhenti berfikir. Itu je yang aku rasa aku boleh buat sekarang. Fikir.
Dan sekarang, aku terlebih fikir. It's burden me. Seriously.

Sampai satu tahap yang aku nak menangis, sampai satu tahap yang "aku tak perlukan nasihat korang! yang aku perlukan hanya seorang yang boleh dengar apa yang aku nak cakap." Sampai macam tu. 

Aku rasa aku loser.


Orang kata jangan menangis, semua benda akan jadi elok at the end. 

Tapi bagi aku, biarkan aku menangis, sampai dah tak wujud air mata untuk aku. Sebab aku nak tengok macam mana aku senyum, at last.

No comments:

Post a Comment