Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo
Thinking all love ever does is break and burn and end ♫♪

Thursday

Please

Anyone, please?

Aku almost give up.

Penat, letih.

Aku rasa nak menangis.

Sampai sekarang aku tak boleh terima tempat ni.

Still and yes.

Aku tak tahu nak cakap macam mana.

Aqil, weh, jom blah.

Lagi cepat, lagi kurang dosa aku kutuk tempat ni.

Korang korang, doakan lah aku.

Doakan aku tabah.

Ye, aku tahu.

Aku pun kena doa jugak.

Aqil's word kadang kadang positif jugak.

Aku? Hm. Nothing can ever cheer me up kot kat sini.

Apa nak buat lagi.

Aku rasa loser gila.

Tapi aku tak nak give up just because aku tak suka.

Kalau keluar pun,

orang kata, biar dengan cara baik.

Sebab aku pun masuk dengan cara baik jugak.

Kan?

Sweet escape, jom?

No comments:

Post a Comment