Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo
Thinking all love ever does is break and burn and end ♫♪

Thursday

Qil dan rumah.

Tajuk amenda laaaah?
Haha.
Private blog kan. Okaaay aje.

Aku balik rumah.
Sebab?
Aku tak tahan duduk penang.
Sumpah.
Aku serabut gilaaaa!

Itu nak kena buat.
Ini nak kena hantar.
Nak jumpa PA.
Nak jumpa KP.
Haih.
Mengeluh tak habis aku.

So, aku decide nak balik.
Peduli apa aku.
Aku ni pulak jenis, aku nak balik, aku nak balik lah!

Haaa, macam tu punya keras kepala, hati semua!

Hm, bila nak berubah entah.

Kawan aku siap cakap
"Dah agak dah nak balik budak ni"

Aku senyum je lah yang mampu.

Sebab aku dah tak tahan.
Aku fed up, give up.
Sampai satu tahap aku rasa nak menangis.

Menangis tu tak salah kaaaan.

Pagi rabu, kawan aku text.
Dia tanya aku pergi kelas ke tak.
Aku memang tak berniat nak pergi.
Jadual pun aku tak faham.
Lecturer pun tak masuk.

Aku nak balik.
Then aku dengan dia cadang nak balik dengan kawan lagi sorang.
Last last aku dengan kwan lagi sorang tu je yang balik.
Haha.
Kemain lah dia ajak aku nak balik sama.

Aqil.
Dia bawak kereta balik.
And aku join je.
Sebab memang aku konfem nak balik.

Aku kenal Aqil masa dip dekat Arau.
Dia pun lebih kurang aku aje.
Serabut, give up semua ada.

Stress kot duduk sana. Haih.

Aku dok beborak je lah dengan dia dalam kereta.
Okay je.
Sampai rumah kitorang borak.
Rancak kemain.

Thanks lah Qil. Aku excited wehh dapat balik rumah.
Better tenangkan kepala dulu kat sini.
Next next next time aje aku nak fikir pasal penang tu.

Dalam pukul 4petang kitorang gerak,
sampai rumah dalam 830 malam.
Banyak kali jugak berhenti.

At last aku sampai rumah.
Yeaaaaayyyyy!
Thanks again Aqil.

home sweet home kan orang kata


No comments:

Post a Comment